Diegiant CRM pas klientus kurie iki tol naudojo kitas CRM sistemas arba jų darbuotojai buvo dirbę su CRM kitose įmonėse, ne kartą susidūrėm su terminijos problema. Kada vienas ir tas pats dalykas įvairiose CRM programose vadinamas kitaip. Nors pasaulyje vartojami CRM terminai ir sąvokos yra maždaug vienodi. Norėdami įnešti aiškumo sau ir kitiems pasidarėm pagrindinių CRM terminų […]
Pardavimai pasikeitė. Kaip ir kodėl? Įžvalgos po Neil Rekham seminaro.
Baigėsi eilinė „Pardavimų formulė”, kurios metu teko išklausyt visos dienos profesoriaus Neil Rekham seminarą. Pats autorius žymus kaip ilgametis pardavimų tyrėjas „lauko” sąlygomis. Stebėjęs, analizavęs ir lyginęs tūkstančius sėkmingų ir mažiau sėkmingų pardavėjų elgesio modelių daugelyje skirtingų bendrovių, šalių ir žemynų. Šių savo tyrimų pagrindu sukūręs bene plačiausiai šiuo metu pasaulyje taikomą SPIN pardavimo metodą. […]
Kaip įvesti tvarką įmonės el.pašto sistemoje
Susirašinėjimas el. paštu turbūt labiausiai paplitusi bendravimo forma šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Tiesa, jis skaičiuoja jau ne vieną dešimtį metų ir daugybė įvairių „pranašų” pranašavo jam greitą mirtį, bet jis, bent jau greitu metu, mirti kaip ir nesiruošia. El. pašto gyvastingumo priežastys yra platus paplitimas, atvirumas ir paprastumas. Kita vertus, jis kelia ir nemažai problemų. Turbūt pagrindinė […]
Kiek galima sutaupyti naudojant atviro kodo CRM sistemą
Neseniai internetus bei facebook’us apskriejo žinia – Vilniaus miesto savivaldybė lengvu rankos mostu, o jei tiksliau tiksliais klavišų pabarškenimais, sutaupė 2,8 mln eurų kurdama centralizuotų duomenų portalą. Atrodo nieko ypatingo – bene pigiausias talpinimo planas už 3 €/mėn ir atviro kodo duomenų talpinimo platforma CKAN, įdiegta per kelias valandas paprasto vaikino iš Kauno. Kažkada […]
SuiteCRM laimėjo geriausio atviro kodo CRM apdovanojimą
Nuo pat SuiteCRM pradžios bendruomenės atsiliepimai buvo kuo geriausi. Mes tikėjome, kad tai geriausias atviro kodo pasirinkimas pasaulinėje CRM rinkoje. Gavus geriausio atviro kodo produkto Bossie Awards 2015 nominaciją šis teiginys turės dar rimtesnį pagrindą. Prieš du metus SugarCRM pakeitė savo politiką nemokamos Community versijos atžvilgiu. Naujoje SugarCRM 7 nemokamos atviro kodo versijos jau nebebuvo. Tai sukėlė […]
Kam reikalinga CRM sistema
Ne taip seniai paskelbėm straipsnį apie kelis svarbius CRM sistemos funkcionalumus. Atėjo laikas parašyti apie svarbiausią – kam ir kodėl CRM sistema reikalinga įmonėms? Juk visos įmonės svarbiausius veiklos rodiklius – pelną ir apyvartą galima gauti iš buhalterio.
Bet kuris bent kiek nuovokos turintis žmogus nesunkiai pasakys, kad pelnas tai yra apyvarta padauginta iš pelningumo koeficiento. Tačiau nuo kokių logiškai suvokiamų parametrų priklauso apyvarta? Klausimas gana suktas, bet atsakymas paprastas. Apyvarta – yra visų pardavimo sandorių kiekis padaugintas iš vidutinės sandorio sumos. Sandorių kiekis – tai klientų kiekis padaugintas iš pirkimo dažnumo. Klientų kiekis – tai periodo pradžioje turėtas klientų kiekis pridedant sugrįžusius ir naujus klientus ir atimant išėjusius klientus. Nauji klientai irgi nedygsta kaip grybai po lietaus – jie atsiranda iš potencialių klientų įvertinus konvertacijos koeficientą.
Dar aiškiau nei skaičiai tai parodo paprasta skaičiuoklė.
Kodėl CRM sistema nepateisina lūkesčių ir patiria nesėkmę
Neseniai paleidinėjome CRM sistemą vienoje stambioje energetikų įmonėje ir vedžiau pradinius Mokas CRM apmokymus. Išvykstant iš jų įmonės, sutikau mokymų dalyvių būrelį betraukiančius dūmą prie įėjimo. Aš, nors ir nerūkantis, stabtelėjau. Norėjau neformalioje aplinkoje pasišnekėti, ką galvoja apie programą tie, kuriems teks daugiausiai su ja dirbti. Vienas pasakojimas iš tiesų įstrigo, nusprendžiau juo pasidalinti.
SuiteCRM – atviro kodo sistema SugarCRM pagrindu
SuiteCRM tai daug vilčių teikiantis naujas SugarCRM forkas. Jo kūrėja Sales Agility kompanija viena seniausių, labiausiai patyrusių ir rimčiausių SugarCRM komandų Jungtinėje Karalystėje. Jos įkūrėjas ir vadovas Greg Soper žinomas veidas SugarCRM bendruomenėje.
CRM sistema – kas yra esminiai funkcionalumai?
CRM sistema – esminiai funkcionalumai
Darbo laiko apskaita kaip viena iš CRM sistemos funkcijų
Darbo laiko apskaita kaip viena iš CRM sistemos funkcijų Susitikimai, skambučiai, užduotys, aptarnavimo darbai, projektai – visa tai yra standartiniai bene kiekvienos išvystytos CRM sistemos moduliai. Tačiau toli gražu ne kiekviena CRM programa gali atsakyti į klausimus: – kas ką šiuo metu dirba? – kiek laiko buvo sugaišta konkrečiai užduočiai atlikti? – kiek laiko darbuotojas […]